År 2014

Tänkte jag också skulle göra någon slags årsresume men jag har ju ingen blogg som sträcker sig 12 månader bakåt men instagram gör de så vi tittar där istället!
 
Januari 2014

Firade in det nya året med kompisar. Var även denna månad jag och Marcus bestämde oss för att flytta hem igen! 
 
Februari 2014


Började min praktik på BDX
 
Mars 2014

Våren var på väg i alla fall i Luleå
 
April 2014
 
Var på besök hemma i byn och gjorde bastuved tillsammans med pappa och badade självklart utebastu och åt torrkött.
 
Maj 2014


Hade Nelly på besök i Luleå, fick en lägenhet i Pajala som sedan visade sig vara en besvikelse. 
 
Juni 2014

Nelly tog studenten och åkte på GMU. Jag började packa ner lägenheten.
 
Juli 2014

Fortsatte packa och sommarjobba i en fruktansvärd värmebölja som bara fortsatte, och fortsatte och fortsatte
 
Augusti 2014

Månaden då vi flyttade till Pajala och blev otroligt besvikna över vilken bristfällig lägenhet vi fått, fick dock byta efter 11 dagar och här bor vi fortfarande. Var på släktträff i Anttis och började mitt sista år på min utbildning. Fyllde 24 år.
 
September 2014

Följde med Nina på jobbet, första snön kom och försvann. Marcus fyllde 29 år.
 
Oktober 2014
 
Marcus, Pappa, Nina och Tobias blev friställda från sina jobb och Nina och Tobias flyttade till Övertoneå och vi var och hälsade på.
 
November 2014

Blev allergisk mot våra älskade katter som fick flytta till Anttis. Började julpynta lite. 
 
December 2014


Otroligt mycket plugg och jobb,  körde på ett rådjur och fick en spark i julklapp. Firade det nya året i byn själv dvs utan Marcus för första gången på flera år. 

Kommentera här: