Svinkallt

Tror ni jag steg upp och gick på spinningen igår? Nej verkligen inte, Marcus ringde till och med och försökte väcka mig men jag var lite för trött, sen skyllde jag på att det var för kallt ute, vadå -24 grader de är väl bara ut och gå :)
Men idag gick det bättre! Mamma och pappa var hit och fixade min fina spark så jag kunde få en lagom hög spark, pappa lyckades sätta dit en mutter :D
 
Efter dom åkt så klädde jag på mig och gick förbi Sara och gick till gymmet med henne vi körde lite ben, få se hur ont jag kommer ha imorgon, fast nu var det inte världens seriösaste träning vi körde men ändå. Vi var förbi på konsum också, jag köpte lite grejor till smootie och en ben&jerry glass mums. När jag kom hem var det bara att börja kämpa med den där matlagningen, och det är väl inte min favoritsyssla men eftersom både jag och Marcus jobbar imorgon och behöver lite lunch så var det bara att börja laga mat, blev någon kycklingröra, hatar att laga mat när det bara är jag själv som ska äta, så tråkigt.
 
Kan som alla andra också meddela att det fortfarande är svinkallt! Idag visade termometern -27 grader kallt, det bet rätt hårt i kinden! Imorgon blir det jobb 9-15 :)
 
 

Kommentera här: